Кипрдеги көптөгөн жергиликтүү бийликтер Туруктуу энергетика жана климат боюнча иш-чараларды ишке ашыруу үчүн Мэрлердин Келишими кыймылына кошулганына карабастан, алардын аймагындагы чектелген компетенциялар жана ыйгарым укуктар натыйжалуу жана көп убакытты талап кылбаган чечимдерди ишке ашырууну кыйындатат. Демек, Кипрдеги жергиликтүү бийликтер экологиялык салыктын жаңы категориясын киргизип, туруктуу энергия жана климат боюнча иш-аракеттердин учурдагы пландарын андан ары колдой алышкан жок.
Никосия муниципалитетинде экологиялык салыкты ийгиликтүү колдонуу үчүн инновациялык үч тараптуу мамиле аныкталып, жайылтылууда. Биринчи кадам колдонуудагы мыйзамдык базаны жана мыйзамдарга өзгөртүүлөрдү киргизбестен салык салуунун ичинде экологиялык жыйымдарды адаптациялоонун жолдорун талдоо болду. Экинчи кадам, муниципалитет үчүн жашыл фискалдык саясат бекитилип, колдонула турган ылайыктуу салык кашасын тандоо болду. Акыр-аягы, үчүнчү кадам жашыл жүгүртүү фондун түзүү болду, анын ичинен жашыл салыктан түшкөн киреше энергиянын кайра жаралуучу булактарын (ЭКБ) колдогон туруктуу иш-чараларды жана энергиянын натыйжалуулугун жогорулатуу чараларын каржылайт.
Кипрдин жергиликтүү бийликтери "жашыл" салыкты көп жолу ийгиликсиз колдонууга аракет кылганын эске алганда, натыйжалар укмуштуудай болду. Никосиянын муниципалитети мейманканаларга салык катары экологиялык салык салууну бекитти жана чогултулган киреше анын аймагындагы бардык мейманканалардын ордун акысыз энергетикалык аудит, ошондой эле жыл сайын эки маалыматтык иш-чараны каржылоо менен толтурат.